czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielkanoc 2015

Wielkanoc tuż tuż a u mnie nastroju świątecznego brak. Jeszcze ta paskudna pogoda za oknem. Myślałam, że jak zrobię "świąteczne porządki" to wczuję się w klimat radosnego oczekiwania, jednak ta metoda zawiodła na całej linii. Ozdoby i obrus w pisanki zadziałały podobnie, czyli nijak.
Kiedy już miałam się poddać, zastanowiłam się czy rzeczywiście każde święta muszą być wyczekiwane, radosne i "zrobione". Czy zawsze muszę tryskać entuzjazmem, mieć pięknie udekorowane mieszkanie i mnóstwo przysmaków w kuchni? A może wystarczy wyluzować i przeznaczyć ten czas na odpoczynek. I postanowiłam mieć wyluzowane święta...posprzątam tylko mieszkanie.... zrobię tylko mazurka z czekoladą.... i mazurka z kajmakiem.... i waniliową paschę....i drożdżowe babeczki.... i sałatkę z ananasem i kukurydzą... i przygotuję pisanki.......
Tak to będą wyluzowane święta :)

Przepisy na Wielkanoc:
- drożdżowa babka Wielkanocna
- mój klasyczny mazurek
- babka ucierana
- drożdżowe rogaliki z powidłami
- waniliowy sernik z lemon curdem
- sernik z mascarpone na kardamonowym spodzie
- sernik z polewą śmietankową
- sernik czekoladowy
- drożdżowe rogaliki z czekoladą
- tradycyjny sernik
- babeczki z waniliowym nadzieniem
- pomarańczowa sałatka do śledzi
- sałatka z wędzonym łososiem
- tymiankowe gruszki z boczkiem na przystawkę

Radosnych i rodzinnych świąt Wielkanocnych !

Znalezione na stylowi.pl :








5 komentarzy:

  1. Do tych dziesięciu przykazań z chęcią się dostosuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KASIU ZDROWYCH, RADOSNYCH I RODZINNYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ.
    WESOŁEGO ALLELUJA.
    Świetne te przykazania i ciats pyszne, muszę zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te przykazania muszę pokazać mojej mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na wielkanoc 2016 także wykorzytam ten przepis:)

    OdpowiedzUsuń